Fysiotherapie Volkel

Laat je behandelen tijdens fysiotherapie Volkel

We weten het vandaag de dag allemaal. We voorkomen liever een langdurig traject in het ziekenhuis of ondergaan liever niet een operatie als het aankomt op klachten aan het bewegingsapparaat. Natuurlijk zijn er altijd een aantal onvermijdelijke situaties waarin een operatie het laatste redmiddel is. Toch is het vaak mogelijk om bepaalde klachten in de beginfase te voorkomen door deze te beheersen en te genezen. Laat je behandelen tijdens fysiotherapie Volkel, zodat je altijd zeker weet dat je een traject op maat aan krijgt gemeten. Daarnaast biedt fysiotherapie ook een erg fijne uitkomst in pre- en postrevalidatieprogramma’s. Dit omdat complicaties die kunnen optreden tijdens de operatie kunnen worden verminderd door bewust aan de slag te gaan met oefeningen.

De algemene kracht en coördinatie kunnen worden verbeterd dankzij fysio Volkel

De behandelingen tijdens fysiotherapie zijn erg gunstig om de pijn tijdens of na een operatie te verminderen. Ook helpt het om de algehele kracht en veerkracht van het lichaam te verbeteren, waar je in het dagelijks leven de vruchten van plukt. Naast dat je een behandeling op maat ontvangt in de praktijk, ontvang je ook oefeningen die je thuis uit kunt voeren. De deskundige fysiotherapeuten zijn hoog gekwalificeerd en bieden een specifiek programma voor de aard van jouw klachten.

Fysiotherapie is daarnaast ook een alternatieve keuze om de zorg met medicatie aan te pakken. Hierdoor ben je minder snel afhankelijk van bijwerkingen die worden veroorzaakt door medicijnen. Je leert beter te bewegen en je ontvangt een behandeling op basis van de aard van de klachten waar je mee te maken hebt. In de praktijk ben je aan het juiste adres voor een breed scala aan soorten pijn. Denk hierbij aan:

• Rug pijn
  • Nek- en hoofd pijn
  • Heup-, bekken- en bovenbeen pijn
  • Elleboog pijn
  • Hand- en pols pijn
  • Knie pijn
  • Voet-, enkel- en onderbeen pijn
  • Schouder pijn

Breng een bezoek aan een gratis inloopspreekuur of maak online een afspraak

Vandaag de dag zijn er verschillende locaties waar je een bezoek aan kunt brengen. Naast dat je van harte welkom bent in de praktijk in Volkel, kun je bijvoorbeeld ook een bezoek brengen aan Venhorst, Erp, Handel of Gemert. Een afspraak plan je makkelijk online in of je neemt telefonisch contact op met de praktijk. Ook ben je van harte welkom tijdens een gratis inloopspreekuur.

Gratis inloopspreekuur bij een fysiotherapeut zonder verwijzing van een arts

Loop je al een tijdje rond met vragen over een pijn of heb je behoefte aan het advies van een fysiotherapeut? Maar je wilt niet direct kosten maken of je weet niet zeker of je de behandelingen vergoed krijgt van de zorgverzekering?